Bezpieczny powrót do pracy w dobie zagrożenia COVID-19 z punktu widzenia pracodawcy – nagranie z webinaru

23.09.2020

Choć czas największych obostrzeń już minął, nie wszystkie zakłady pracy wróciły  do pełnego funkcjonowania. Spory odsetek firm, a w szczególności korporacje, wprowadziły stopniowy powrót pracowników do biur, pozostawiając część swoich pracowników na tak zwanej pracy zdalnej.

Powrót do normalności stanowi wyzwanie dla kadry zarządzającej i behapowców, ponieważ w czasie pandemii wiąże się z wprowadzeniem dodatkowych procedur.

Jak poprawnie przeprowadzić powrót pracowników do pracy, zadbać o ich bezpieczeństwo oraz o przestrzeganie zasad BHP i zaleceń sanepidu?  Na te pytania w trakcie webinaru odpowiedziała  Główna Specjalistka ds. BHP – Elżbieta Stefan.

Tematy webinaru:

  • Jak przygotować biuro na powrót pracowników do pracy?
  • Jakie środki ochrony indywidualnej oraz środki czystości należy zapewnić pracownikom po powrocie do biura?
  • Organizacja pracy w nowej rzeczywistości - konferencje, spotkania z osobami spoza organizacji, podróże służbowe.
  • Pierwsza pomoc i ewakuacja w dobie Covid-19.
  • Szkolenia pracowników.
  • Aktualizacja dokumentacji.

Firmy współpracujące