Bezpieczny powrót do pracy w dobie zagrożenia COVID-19 z punktu widzenia pracodawcy – nagranie z webinaru
23.09.2020
Videoblog,
Choć czas największych obostrzeń już minął, nie wszystkie zakłady pracy wróciły do pełnego funkcjonowania. Spory odsetek firm, a w szczególności korporacje, wprowadziły stopniowy powrót pracowników do biur, pozostawiając część swoich pracowników na tak zwanej pracy zdalnej.
Powrót do normalności stanowi wyzwanie dla kadry zarządzającej i behapowców, ponieważ w czasie pandemii wiąże się z wprowadzeniem dodatkowych procedur.
Jak poprawnie przeprowadzić powrót pracowników do pracy, zadbać o ich bezpieczeństwo oraz o przestrzeganie zasad BHP i zaleceń sanepidu? Na te pytania w trakcie webinaru odpowiedziała Główna Specjalistka ds. BHP – Elżbieta Stefan.
Tematy webinaru:
- Jak przygotować biuro na powrót pracowników do pracy?
- Jakie środki ochrony indywidualnej oraz środki czystości należy zapewnić pracownikom po powrocie do biura?
- Organizacja pracy w nowej rzeczywistości - konferencje, spotkania z osobami spoza organizacji, podróże służbowe.
- Pierwsza pomoc i ewakuacja w dobie Covid-19.
- Szkolenia pracowników.
- Aktualizacja dokumentacji.